ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Какво е уникалното за Ironman ресори и винтови пружини?

Това, което прави Ironman рецори  и винтови пружини уникалени е че те са предназначени да отговарят на стилата на шофиране и използване на превозното средство. Като цяло собственици на 4×4 са напълно обсебени от това колко лифт те могат да постигнат за превозно средство.

Окачването Ironman 4×4  обаче се концентрира върху подобряване на возия , работа, комфорт и контрола,като същевременно осигурява и лифт . Тези дизайнерски модификации  са направени без да се застрашава безопасността и прави автомобила ви да се кара с удоволствие.

Ironman ресори и винтови пружини позволяват на собственици на 4×4 да избера най-подходящия дизайн който да подхожда на техния стил на шофиране. Така че независимо дали карате по път, офроуд или с постоянно натоварване можете да намерите Ironman винтови пружини който ви подхождат. В някои модели ние предлагаме четири различни  винтови пружини за да покриват всички стилове на шофиране.

Колко лифт може да очаквам от Ironman 4x4 винтови пружини?

Ironman листови ресори вдигат автомобили около 50 mm клиренса на автомобила.
Ironman винтови пружини вдигат автомобили около 40-50mm от нов клиренса на автомобила/ 50 мм. повдигане се получава на чисто нов автомобил 4ь4 а за по - стар е повече : например за НИСАН ПАТРОЛ се повдига около 75 мм./

Превозни средства с независимо окачване са ограничени до 25-50mm лифт (зависи от превозно средство) поради геометрията присъща по този проект на окачване.

Ще стане ли превозното ми средство по-стегнато след монтиране 4x4 винтови пружини?

Да, това е възможно. Въпреки това никой не иска твърдо окачване.

Ironman винтови пружини ще се втвърдят за да поемат тежеста ,но когато се използват във комбинация  с Ironman амортисьори , возията  ще станате забележимо по-гладка. С тази комбинация можете да се възползват от по-силно но лесно за управление на автомобила като се подобрява  комфорта и гъвкавостта които желаете.

Мога ли да използвам Ironman 4x4 пружини със стандартна дължина амортисьори?

Да *.

Амортисьори със стандартната дължина се  инсталират на нови превозни средства за да пасне на клиренса на превозното средство. Инсталиране на Ironman  Амортисьори ще накара превозното средство да седи по-високо от стандартния клиранс. Това няма да се отрази на работата на Амортисьорите  и можете да се насладите на подобреното изпълнение на Ironman винтови пружини.

* С изключение на състезателно окачване .

 

Мога ли да използвам Ironman 4x4 амортисьори с стандартна височина пружини?

Да *.

Ironman амортисьори ще седят малко по-ниско положение когато са монтирани към стандартна дължина пружини. Това няма да се отрази на работата на амортисьорите.

 Ironman пружини и амортисьори са "настроени" да работят заедно за да се получи наистина добър резултат когато превозното средство е  в движение.

* С изключение на състезателно окачване .

Nitro Gas или Foam Cell. Кое е по-добре за мен? Кои Амортисьор тип да избера?

4×4 амортисьори използвани в гладки условия се оценяват по тяхната способност да се осигури плавено и контролирано поведение на пътя, това означава че те трябва да се пригодят за по-твърдо изпълнение при движение . Един Ironman Амортисьор е внимателно проектиран за създаване на правилен баланс между твърдост и комфорт.

4×4 амортисьори използвани за офроуд приложения генерират огромни количества топлина. По същество амортисьора преобразува енергията при движението на пружината в топлина и е жизнено важно да се запази амортисьора  възможно по охладен за максимална ефективност. Твърде много топлина ще предизвика "Shock Fade"и движението и управлението на автомобила ще бъде много лошо.

Ironman предлага две различни понятия Амортисьор , за да се погрижат за нуждите на днешните 4×4 превозни средства.

35мм бутало нитро газови амортисьори са идеални за потребителя с общо предназначение, с отлични резултати във всички терени като осигуряват изключително поведение  за стандартни и повдигнати 4х4 превозни средства като същевременно предлагат по-добър контрол и комфорт както на пътя така и извън пътя.

- Отстраняване на проблеми
Моето превозно средство не се вдигна толкова високо колкото аз очаквах?

Възможни причини:

1. Модифицирано окачване - Лифтът който Ironman4x4 осигурява  е за на ново превозно средство.

При стари превозни средства окачването може да е било заменено или променено от предишните собственици. Едно окачване Ironman4x4 - 2 " /инча/ няма да повиши лифта  на превозно средство което вече има 2" лифт инсталиран освен ако това превозно средство не се е слегнало .
2. Неправилно поставяне -
Чрез закупуване на окачване тип комфорт за превозно средство което има допълнително натоварване като например – усилена броня , лебедка или се използва да пренасяне на по тежки товари пружините ще се смажат от допълнителното тегло.

Така че е препоръчително преди закупуване на окачване Ironman4x4 да обясните на дистрибутора за какво ще се исползва вашия автомобил и дали има някаква допълнителна тежаст за да може да препоръча правилното окачване за вашето превозно средство.

3. Неправилен монтаж може да доведе до неправил лифт.
Какъв вид на стомана използва Ironman за произдоството на Листови ресори и Винтови пружини?

Всички Ironman винтови пружини са изработени от високо качество стомана - (SUP9) която е същата която исползват производителите на повечето автомобили и камиони .


Ще се смажат ли Ironman пружините за кратко време?

Всички Ironman листови ресори и винтови пружини са Shot Peened  - Това  е процес който манипулира повърхностно за да намали напрежението на материала и Triple Scragged - Това е процес  при който всяка намотка изцяло се компресира в твърдо състояние - 3 пъти  за да сведе до минимално уреждане на пружината и осигури по-дълъг живот.

Това нормално ли е  всяка нова пружина да падне с около 6 mm скоро след монтирането и.
Какво означава N/S и D/S ?

N/S означава близката страна или страната на пътника, докато D/S означава страната на шофьора. Доста често пружините които са за шофьорската страна са направени по-високи за да компенсира въртящ момент на двигателя или неравномерно тегло като шофьор, резервоар за гориво, акумулатор, резервна гума и т.н.

При Ironman пружините тази разлика може да бъде колкото е 20 мм.

Заради това при поставяне на пружините е желателно да се проверяват дали са N/S или D/S за да се поставят от правилната срана.